Greek Albanian Bulgarian Czech Dutch English Estonian Finnish French German Icelandic Irish Italian Norwegian Portuguese Russian Slovenian Spanish Swedish Turkish
Εφημερίδα ΗΩΣ
Είσοδος μελών

Επισκέπτες
Έχουμε 36 επισκέπτες συνδεδεμένους

Παραστάσεις - Εκδρομές Εξωτερικού

Κροατία 2007

altΤο βράδυ της Τρίτης 4 Σεπτεμβρίου 2007 ξεκινήσαμε από την Προσοτσάνη με προορισμό την Κροατία. Εκεί, φιλοξενηθήκαμε για τέσσερις ημέρες, 6-10 Σεπτεμβρίου 2007, σε ένα μικρό χωριό το Prepustovec, λίγα χιλιόμετρα έξω από το Ζάγκρεπ, την πρωτεύουσα της Κροατίας. Οι άνθρωποι του τοπικού πολιτιστικού συλλόγου ανέλαβαν την φιλοξενία των τριάντα ατόμων του «καραβανιού» στα σπίτια τους. Μια φιλοξενία η οποία θα μείνει...

Το νησί της Αφροδίτης (Κύπρος) 2006

altΑπό την αρχή της χρονιάς, αποδεχθήκαμε την πρόσκληση για την συμμετοχή μας στο 5ο Φεστιβάλ Κουμανταρίας με τίτλο «Κουμανταρίας Συμπόσιο 2006» που διοργανώνεται από τις ένδεκα Κοινότητες του συμπλέγματος Κούρη και Ξυλούρικου της Επαρχίας Λεμεσού Κύπρου.

Τη Δευτέρα 17 Ιουλίου 2006 το πρωί αναχωρούμε από το Σύλλογο για το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, όπου θα μας περιμένουν και οι μουσικοί μας. Μαζί μας σε αυτό το...

Εκδρομή στην Ιωνία 2005

altΦέτος επιλέξαμε να επισκεφτούμε τα παράλια της Μικράς Ασίας (Δαρδανέλια, Τροία, Αϊβαλί, Πέργαμο και Σμύρνη). Η αναχώρηση έγινε την Παρασκευή 17 Ιουνίου 2005 το βράδυ, όπως πάντα από τον πλάτανο. Η τετράωρη σχεδόν καθυστέρηση στα ελληνικά κυρίως σύνορα, ουσιαστικά μας ανατρέπει τον προγραμματισμό της πρώτης ημέρας. Παίρνουμε τον δρόμο που οδηγεί στα Δαρδανέλια. Περνώντας από πόλεις, που ως ονόματα τις...

Εκδρομή στη Σόφια & Φιλιππούπολη 2004

altΞημερώματα  Σαββάτου 29 Μαΐου 2004 ξεκινήσαμε με τον καλό μας φίλο Γρηγόρη από το ταξιδιωτικό γραφείο COSMOPOLIS, που ανέλαβε την οργάνωση της τριήμερης εκδρομής. Χωρίς προβλήματα περάσαμε τα σύνορα και συναντήσαμε την πόλη Σαντάνσκι και στη συνέχεια το Μπλαγκόεγκραντ. Η πρώτη απαραίτητη στάση για ξεμούδιασμα στα στενά της Κρέσνας, που τα διασχίζει ο Στρυμώνας. Έπειτα από μερικές ώρες, φτάσαμε στη Σόφια. Μια...

Εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη 2003

altΝοητή επιστροφή στα χρόνια του Βυζαντίου, αποτέλεσε η εκδρομή που οργανώθηκε από τον Μουσικοχορευτικό Σύλλογο Προσοτσάνης «ο Μέγας Αλέξανδρος» και το ταξιδιωτικό γραφείο COSMOPOLIS της Δράμας. Εικόνες που με το μυαλό μας πλάθαμε όταν διδασκόμασταν την ιστορία του Βυζαντίου, ζωντάνεψαν μπροστά μας βλέποντας όλα αυτά τα μνημεία του Ελληνισμού και του Χριστιανισμού στη «Βασιλεύουσα», την Κωνσταντινούπολη...

Ελβετία - Ιταλία 1998

altΤις ημέρες των Χριστουγέννων του 1998 (23-30/12) ο Μουσικοχορευτικός Σύλλογος Προσοτσάνης «ο Μέγας Αλέξανδρος» ταξίδεψε οδικώς διαμέσου της Ιταλίας στην Ελβετία, ανταποκρινόμενος σε πρόσκληση συμπατριώτη μας Αβανίδη Νίκου και του Συλλόγου Κοζανιτών Ζυρίχης, οι οποίοι την 26η Δεκεμβρίου διοργάνωσαν χοροεσπερίδα για τα μέλη τους και στην οποία χόρεψε το μεγάλο χορευτικό τμήμα του συλλόγου. Η διαμονή της...

Που βρίσκεται η Προσοτσάνη
greece_brown_glass

alt
Αποκτήστε το βιβλίο "Η Προσοτσάνη και η ιστορία της"