Greek Albanian Bulgarian Czech Dutch English Estonian Finnish French German Icelandic Irish Italian Norwegian Portuguese Russian Slovenian Spanish Swedish Turkish
Εφημερίδα ΗΩΣ
Είσοδος μελών

Επισκέπτες
Έχουμε 27 επισκέπτες συνδεδεμένους

Ταξίδι σε Λευκάδα - Πρέβεζα

altΑπό 1 έως 6 Αυγούστου 1996, ο Μουσικοχορευτικός Σύλλογος Προσοτσάνης «ο Μέγας Αλέξανδρος» πραγματοποίησε εκδρομή στη δυτική και κεντρική Ελλάδα. Πρώτος σταθμός, η πόλη των Ιωαννίνων, όπου επισκεφτήκαμε διάφορα αξιοθέατα όπως το κάστρο, το μουσείο και το νησί της κυρά -Φροσύνης στη λίμνη. Έπειτα, συνεχίσαμε για τη Λευκάδα, που φτάσαμε την επόμενη ημέρα. Εκεί, επισκεφτήκαμε την πόλη, αλλά και αξιόλογα μέρη του νησιού, όπως το ορεινό χωριό Καρυά όπου ο τοπικός πολιτιστικός σύλλογος πραγματοποιούσε αναπαράσταση παραδοσιακού γάμου. Την επόμενη ημέρα, από το λιμανάκι του παραθαλάσσιου χωριού Νυδρί, πήραμε το καράβι για μια κρουαζιέρα στη θάλασσα του Ιονίου πελάγους, στη διαδρομή Κάλαμο - Μεγανήσι – Σκορπιό, θαυμάζοντας τις σπάνιες φυσικές ομορφιές τους, αλλά και το σπίτι του ποιητή Αριστοτέλη Βαλαωρίτη, τη βίλλα του Αριστοτέλη Ωνάση κ.α.

Μετά από δύο διανυχτερεύσεις στο νησί, η επόμενη διανυκτέρευση πραγματοποιήθηκε στην Πρέβεζα, που εκείνο το Σαββατοκύριακο είχε εκδηλώσεις «γιορτής σαρδέλας». Την επόμενη ημέρα, αφού πρώτα θαυμάσαμε την όμορφη πόλη της Πάργας, επισκεφτήκαμε τα αρχαία της Καλλίπολης και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής μέσω της κεντρικής Ελλάδας. Περάσαμε από τη μαρτυρική πόλη του Μεσολογγίου, επισκεπτόμενοι το «πάρκο των μνημείων» όπου εκτίθενται αγάλματα διαφόρων ηρωικών μορφών του απελευθερωτικού αγώνα του έθνους μας (1821). Στη συνέχεια, ξεναγηθήκαμε στο μουσείο των Δελφών, με το παγκοσμίως γνωστό μαντείο, το μουσείο όπου εκτίθενται σπάνιοι ελληνικοί θησαυροί (ομφαλός, σφήγκα, ο Ηνίοχος, κ.α.) το αρχαίο θέατρο και τον ναό του Απόλλωνα, θαυμάζοντας και μαθαίνοντας τον αρχαίο πολιτισμό μας.

Μετά από ένα κουραστικό αλλά και όμορφο ταξίδι, όπου γνωρίσαμε τις σπάνιες φυσικές ομορφιές αλλά και την ιστορία της χώρας μας, επιστρέψαμε στην Προσοτσάνη.

Που βρίσκεται η Προσοτσάνη
greece_brown_glass

alt
Αποκτήστε το βιβλίο "Η Προσοτσάνη και η ιστορία της"